• gratis bezorging vanaf 49,-
  • alles uit voorraad leverbaar
  • klantwaardering: 9.3
  • voor 20.30 besteld, vandaag verzonden!*

Ruilen/retour zenden

Retourneren
Als u niet tevreden bent over een artikel is het mogelijk om dit artikel te retourneren. Je kunt hiervoor een retouretiket van DHL op onze website bestellen tegen een gereduceerd bedrag (geldig voor Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Ierland en Italië). De verzendkosten van een retourzending of ruiling zijn voor uw eigen rekening, indien het een ruiling betreft dan betaalt Dekroo.nl de verzendkosten voor het pakket dat weer naar u verzonden zal worden.

Retourvoorwaarden:

  • Te retourneren of te ruilen artikelen moeten in nieuwstaat zijn (niet gebruikt), in de originele verpakking én met aangehechte prijskaartjes terug gezonden te worden.
  • Verpak het artikel in stevig verpakkingsmateriaal zodat het artikel én ook de eventuele bijbehorende verpakking (bijv. schoenendoos) niet beschadigd raakt tijdens de verzending. Schoenen of laarzen dienen ook verpakt te worden verzonden dus niet alleen in de schoenen- en of laarzendoos zelf.
  • Bij retour sturen van een artikel dient u altijd de originele pakbon/factuur bij te sluiten .
  • Ruilen/retourneren is mogelijk binnen 30 dagen met behulp van ons ruil- en retourformulier (PDF).
  • Het pakket moet voldoende gefrankeerd zijn, ongefrankeerde zendingen worden door ons niet geaccepteerd.
  • U blijft zelf altijd verantwoordelijk voor uw retourzending, indien een pakket bij een retour zending kwijtraakt dient u zelf aan de hand van uw track & trace gegevens de zending te volgen en waar nodig een onderzoek te laten opstarten via de partij waar mee u verzonden heeft. Alleen zendingen die daadwerkelijk bij ons aankomen kunnen worden verwerkt.

Retourzendingen dienen altijd te worden verzonden aan:
De Kroo Ruitersport
Boomdijk 1
4339 PN Nieuw- en Sint Joosland
Nederland

Belangrijk wanneer u een pakket klaar maakt om te versturen is dat u oude pakketlabels verwijderd én een nieuw adres goed zichtbaar op je pakket schrijft/ bevestigd.

Retourkosten
De verzendkosten van een retourzending of ruiling zijn voor uw eigen rekening, indien het een ruiling betreft dan betaalt Dekroo.nl de verzendkosten voor het pakket dat weer naar u verzonden zal worden.

Garantie
Is er volgens jou iets mis met jouw product? Neem in het geval van een klacht áltijd eerst contact op met onze klantenservice! Je kunt dit indienen via onze WhatsApp Klantenservice 06-49172810 of via [email protected]. Stuur ons je vraag of klacht samen met je ordernummer met eventueel een foto en we nemen persoonlijk contact met je op. Zonder deze informatie kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen. Een klacht willen wij graag samen met jou proberen op te lossen!

De verzendkosten van een retourzending of ruiling zijn voor uw eigen rekening, indien het een ruiling betreft dan betaalt De Kroo Ruitersport de verzendkosten voor het pakket dat weer naar u verzonden zal worden.

Wanneer er sprake is van het (deels) retourneren van uw aankoopbedrag, maken we (bij het correct ontvangen van de retouren) het bedrag per omgaande via het betaalsysteem van Buckaroo naar u over.

Vraag bij het aanbieden van de retourzending (bij bijvoorbeeld PostNL) om uw verzendbewijs. Deze dient u goed te bewaren aangezien dit het bewijs van afgifte / verzenden is en u zelf verantwoordelijk bent voor het retour pakket.

Kan ik mijn retourzending volgen?

Ja, als u de retourzending verzonden hebt, ontvang u een Track & Trace code waarmee u de status van het pakket kunt volgen op de website van de betreffende instantie( bijv. PostNL).

Artikel niet schoon terug?

Wanneer een artikel niet schoon bij ons terugkomt, dan begrijp je waarschijnlijk vast dat wij hiervoor schoonmaakkosten in rekening brengen, dit houden wij dan in op je retourzending, of we nemen het artikel niet retour. De schoonmaak kosten zijn € 15,-  of € 25,– bij veel schoonmaakwerk.